FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

i want dead !
Thursday, March 24, 2011 | 12:09 AM | 0 comments
omg ! aku rasa mcm da tanak hidup lg da ! knp weh ? swear aku sedeh . ta tahu na ckp mcm mn da . if aku hidup pon , apa ygg aku dpad ? kesedihan jee , yeahh . nasib right ? if aku mt pon lg senag , tadak la na susah kan hidup sp2 lg , aku kan menyusahkan hidup korang kan . degan pragai aku , buad korang skid ht je . HAHAH , ap la aku ni , kenapa laa tuhan ta tarik je nyawaa aku dr awal2 dulu . mst hidup korang senag tadak aku kan . :) hey guys , sokey , aku sorang je ygg tahuk prasaan aku mcm mn , korang takan fhm punya . if aku da tadak nnt , pandai2 la korang , tp jgn la crik aku lg :) sorry about all , pragai aku , tingkah laku aku , semua la . sorry ohkea guys .

Older Post | Newer Post