FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

sepi
Tuesday, March 8, 2011 | 6:18 AM | 0 comments
OMG ! mula-mula happy bila meet dia , then bwk dia msuk rumah . main-main sama dia . gurau-gurau . than mandi sama dia . makan sama-sama . tapi dia dah pergi diambil orang . swear sedeh ! cat aku !!! ahh ! meimei nama dia . tapi tuan dia amik dia balik :( bru bela 1 hr . pagi tadi dia panggil aku bgon pergi sekola . then siap gurau-gurau lagi sama dia . sampai aku pergi sekolah lambat . bila aku blik skola , aku carik dia , dia dah tak ad . then bapak aku cakap tuan dia da ambil dia balik :'( coz masa bpk aku tgh kemas-kemas rumah , dia keluar main . tola tuan dia nmpk . err . shitt !! meimei ! ILOVEYOU ! IMISSYOU ! ta dpad na bergurau da kan . tp sokey laa . coz dia ad mak dia :') meimei ! ta mahu nakal-nakal ohkea syg ! 

Older Post | Newer Post