FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

after hang out
Sunday, May 22, 2011 | 1:10 AM | 0 comments
oh yeahh babe ! hahah ,  after hang terus pergi ruma deqya , lepak lepak dlm pukul 9 lebih . ikhmal nak ikut coz risau kan aku , yelah kan , abg aku suruh dia jaga aku . ceh ceh ! HAHAH . dahlah kaki aku krem , sial ! sakit doe -.-" then  lepak lepak semua , aku call ikram suruh dtg , coz na ckp something , wow ! haha , when dia kata hmmmm (secret) aku tergelak and terkejut la doe . hahaha , selamat aku ta record apa yang dia ckp tu . ikhmal pula senyap , coz dia mna suka sgat kat ikkram . heshh ,  then  pukul 11 mcm tu aku blik ler , coz mak aku da tnya kat mn semua . then aku jalan kat bukit tu , sebelah kitaorang ada rumput panjang , aku terpandang sebelah kiri aku , then aku tengok rumput sebelah aku , dia bergerak weh ! mcm ada orang , then aku lari terus peluk ikhmal ! sumpah aku takut ! nak nangis aku time tu , coz tempat tu mmg ada benda pun . haishh , dia peluk je aku sampai bwh block aku , coz aku ta hbis hbis tengok blakang .  dia na hnta aku smpai rumah , but aku ta kasi , hee . na bajet brani sekejap , selamat ada orang tunggu lif doe . selamat aku , hahah . then smpai ruma , aku msuk bilik caj fone , bsuh kaki , texting , and sleep . sumpah penat semalam . yelah , berjalan je keje , haha .

Older Post | Newer Post