FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

calling calling :D
Monday, May 2, 2011 | 11:45 PM | 0 comments
first texing with him ^^ then kredid dia na hbis da :( and bet3 aku pun na mmpus da -.-" haishh , time tu aku dlm kreta otw blik kl ^^ sokey laa , blik bule caj fone :) blik tu hujan doe , haishh . aku pun tidur la dlm kereta . then da smpai , smpai je rumah aku terus on fone aku then terus call biyboo aku <3 tp dpad ckp 20 minit je :'( aku mn la puas ckp dgn dia 20 minit , aku amik fone mak aku ler , dia da bising , aku buad bodo je , aku ckp aku na pnjam seminit . HAHA . mmpus la seminit , bukan seminit , setengah jam aku call pezzo . HAHHA . tu pon aku ta puas lg doe , mse last tu na ngis doe :( tatau asal . mcm ta boleh na tinggal kan dia . dala dduk jauh :( haishh --" sokey , jnji aku dpad dengar suara dia , HAHA . dia kata suara aku da lain , suara dia pun sama -.-" then mlm sikit epul call , aku pun tatau dia na ap ? then boleh pula ckp "you syg i tak?" perghh ! sumpah pelik sial dgn dia ! lantak la dia , ad aku kisah ? HAHAH . yg aku kisah pezzo je ^^ eh biy ! iloveyou so much darling <3

Older Post | Newer Post