FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

Im crying ??
Friday, June 24, 2011 | 7:43 PM | 0 comments
Onthephone with you sayang :) ok , mula mula aku gementar lah , sebab kitaorang baru baik bergadoh :( ok , serious aku gementar giler weh . dah gagap aku bercakap dgn dia . hahaha . then dia busy --" tak apalah , aku pun tengok lah cerita (... dalam botol) tgok punya tgok , dah pukul 2 lebih . aku pun mls nak tengok cerita cut cut tu --" membosankan . hahahahah . then aku msuk lah blik nak call suami aku tu . then dia busy lagi . perghh , ini mamat ha , mintak kaki betul ! hahahah . lepas tu aku online kejap sambil tu text dgn Shasya Ishak hahah , dia klakar doe .  aku geram je dgn budak gemok ni . tapi dia comel , hehehe . then lepas text tu semua , aku call lah asyeeq . ckp ckp apa semua then dia ada ckp something tau , aku tak brapa dengar lah . aku suruh dia ckp , dia tak nak , dia kata tak penting --" ceett ! aku pun paksa lah ! hahah . dia ckp parents dia suruh dia smbung blajar kat melaka :') ok ok   aku mmg sentap ! bulan  7 pula tu --" . haishh , bulan tujuh tu lah aku nak meet dia . aku tanya dia brapa hari bulan . dia kata 5/7 --" eh , sial lah , puihh !  meleleh lah aku kat situ ! dia ajak meet 2/7 , aku mmg nak , tapi tak boleh , cousin aku kahwen :'( takan aku tak pergi pula , nnti dia ckp apa pula . hm . then ntah mcm mna lah pulak dia tahu aku nangis --" pelik je , hahah . aku pun kata lah tak , buat buat ok kejap . hehehe . tp serious doe aku sedih gila nak mati :'( then aku ckp lah "its ok  , nnti boleh meet juga , tp bukan sekarang" masa tu aku memang tak tahan nak nangis . hmm . then dia kata nak meet aku juga , sebab dah janji . atoto . its ok lah lah sayang :') dah lah , lupa kan je janji tu , yang penting you kena dgr kata parents you ok sayang ;)

Older Post | Newer Post