FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

touching with him
Wednesday, June 15, 2011 | 2:22 AM | 0 comments
we texting , blaa blaa blaa , dia tak reply . aku agak dia tidur . then aku text dia "dah tidur eh ? ok lah , bye" then lama sikit dia reply , kata dia tertidur , aku pun suruh lah dia tidur , dia boleh pula kata taknak , aku bukan paksa ke apa , aku nak dia rest , aku tahu dia penat coz kerja ,  then dia kata aku halau dia , sumpah tak pun . then aku pun ckp lah cara mcm org touching , coz dia marah aku , sumpah aku nangis :'( then dia text aku bnyak kali , dia call aku tak angkat , bila dia kata dia nak off fone , terus aku reply text dia , lama tu touching balik , dia call aku agkat lah , dia pujuk aku tahu :) so sweet <3 sumpah sayang you sangat sangat sayang ! saya ingat lagi , semalam awak tak nak tidur coz nak text saya , nak sentiasa ada dengan saya :) iloveyou ! i nak bwk you meet parent i , you malu . heshh , lempang karang ! teheee ! :-*

Older Post | Newer Post