FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

yeahh !
Wednesday, June 29, 2011 | 10:11 PM | 0 comments
ok , aku balik je dari sekolah yang sejuk dan membosankan tu . aku msuk je rumah tgok mama aku msk , hoho , aku tanya lah "eh ,bru nak msk ? --" " mama aku ckp "tdi pergi coufore" cett ! menyirap je aku dgr , MCD aku terlepas :( hmm ,then aku siap-siap semua gerak lah pergi salon becouse nak buat rambut . hoho . aku nak colour rmbut , warna coklat , toing-toing ! hehe , then pilih colour jap . nak amik terang skit , tp takut tak boleh msuk kerja je , hoho . terpaksa amik gelap sikit , sikit je , hee . then mama aku pula gunting rambut , then teknik rebon . hoho . aku tak buat , tunggu panjang rmbut aku , heee . semantara ni ori dulu ok . hhahaa . ok , smbung kisah tadi . ha , then dia buat buat tu kan , lama tau , dah ngantuk aku , bpk aku pun dah naik bosan . hahah . sian . then bape jam mcm tu aku siap , aku tgok rmbut aku ^^ wahh , cntik je , hehe , prasan jap . tunggu mak aku lama gila nak mati doe , haishh , nyirap je . then lama mcm tu , mak aku dah siap . then dlm kereta aku ckp dgn bpk aku "pa , nak MCD lah" papa aku buat bodoh je then terus balik rumah :( then aku tgok lah bpak aku mkn , aku merajuk lah , then lepas mkn dia siap-siap amik pancing dia semua , aku pun pelik dah . then bpak aku kata "bgi papa mkn dulu lah" mak aku menyampuk "laa , kat sana mcm tak boleh mkn -- " aku pun , siap lah , nak gerak , then pergi MCD <3 yeahh yeahh . yang penting aiscream oreo aku ! hoho  . dah smpai MCD tu , then aku dgr suara , dia kata "comel nya" aku pun pandang lah kanan , tgok abg MCD tu senyum kat aku then kata " comel :) " aku blurr --" hoho , then aku nak blaa dah , abg tu kata "bye comel" aku pelik dah , haishh . gatal betul abg tu ! hoho . then kitaorang otw nak pergi memancing <3 hehe , dari 7.30 sampai 10 lebih , aww . lama kan ? bapak aku suruh beli udang , dah lah mamat tu bgi udang tu dlm plastik . aku pun dah geli and takut nak pegang couse dia melompat .  aku pegang blah atas plastik tu then bawak dgn muka yg tak boleh cover , hoho . takut-takut :D  then balik tu , penat gila nak mati doe . aku baring-bring then terus tidur .

Older Post | Newer Post