FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

hope :(
Thursday, July 14, 2011 | 5:41 AM | 0 comments
weh ikram , kau kawan baik aku , kau tahu kan aku syg kau even kau jahat mcm mna sekali pun , kita dah kongsi bnyk rahsia . hmm , kelas sunyi tak ada kau :( aku pun mcm dah kehilangan seorang yg aku syg , sunyi weh :( sumpah aku rindu kau . hmm , tdi aku melawat kau kat HKL kan ? wehh , terkejut aku bila tengok kau mcm tu , dgn kaki kau yg kena msuk besi , ishh ! aku tak sanggup nak tgok :'( dgn muka kau luka teruk :'( aku tahan weh air mata aku , smpai aku tak boleh tahan aku terpaksa keluarkan . :'( sebab aku tak dpat bayangkan kalau aku kat tempat kau :'( hmm , tahun depan baru kau msuk skolah blik , rindu kau :'( sapa nak riuh kan kelas kita lagi ? hmm , harap sanggat kau cepat sembuh weh :'(

Older Post | Newer Post