FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

super SINGLE
Wednesday, July 6, 2011 | 2:27 AM | 0 comments
Im super single , hikhik . sudah bebas bagaikan bebas dari penjara . yahooooo ! happy right now ! ok , single is better , tapi aku rasa tak lama punya lah aku single , hikhik . mesti ada pengantikan ? tipu lah kalau tak ^^ hoho . ok , mama ! mama ada penganti menantu ni . lupakan BEKAS menantu mama tu ok ! jgn ingat dia lagi tau ! sayang mama , muahh :-* so , apa aku nak buat lepas ni , ikut suka aku , tak ada lah kena kongkong je ^^ hehee . syokkk siakkkk!! mcm nak blanja org mkn je ni . hahahaah >.< ok , ok . syokk sgt pun tak boleh XD hehe . I LOVE YOU SUPER SINGLE !

Older Post | Newer Post