FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

confuse
Thursday, August 11, 2011 | 1:41 AM | 0 comments
tak tahu lah nak cakap macam mana :/ k macam ni , semalam aku call bf aku , dia atas motor , k tak apa lah , aku pun nak letak fone , then dia kata msj lah . k aku pun tunggu lah dia msj , aku actly tak ada mood sebab neo and dia lah ,  dia bukan nak msj aku dulu , aku yang kena msj dia , mmang tak lah weh ! dia call pun kadang-kadang je , tu pun sekejap . err , yelah save credit lah tu , hmm , its ok .  smlm aku dah toup 5 , then colour ringtone tarik , tingal 1 sen je , sumpah aku sedih :/ yelah , tak dapat text bf aku . k tak apa , dugaan tu :'| aku trima je , tak apa lah kan . then pagi lepas aku mimpi areman , ada orang call aku , aku ingat dia , tapi areman . see , areman yang kejut aku bangun sahur weh , kau bf aku pun tak macam tu :'( its ok ! then aku msj kau suruh bangun sahur , mati kau tak reply :'( wehh , boleh stop buat aku sedih tak ? kau dah buat aku nak single balik :'| please muhammad akmal . hmm , sumpah sayang kau , please faham prasaan aku , please faham apa yang aku nak .

Older Post | Newer Post