FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

JOB :D
Thursday, August 18, 2011 | 6:00 PM | 0 comments

ok begini dan begitu , hoho . wahh , kerja ni best tau actly , boleh sawan aku asyik kena kacau je . haha . budak lelaki memang gatal ! :P intai intai aku lah , panggil-panggil aku lah , sepak korang , tahu lah ! haha . k korang handsome  aduh cair aku :| rambut bieber tu comel siakkk ! >.< tpi aku berkenan dengan budak tu , alaaa . bajet jual mahal tu , padahal usha usha aku , hahaha . k suka kau :P haha . YA ALLAH . INGAT BF AKU WEH ! hahahaha . jahat gila aku ni :/ k aku kerja sampai malam raya :( ok lah tu , boleh kutip duit raya kat dorang , mari mari 
 haha . mintak nombor kan korang ? duit raya dulu :P hahaha . k , haritu aku kerja dri pukul 10 a.m sampai 11 p.m  lama kan ? huh --" sabar je lah . now aku kerja pukul 5p.m sampai 11 p.m ringan sikit beban aku :P hahaha .  k aiman yang berlakon cerita qalesya tu , dia jadi syahadat .  bengong dia ! kacau aku --" haha , sepak apa tak dapat :P k kejap lagi nak kerja dah :\ hoho , kbaii :D

Older Post | Newer Post