FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

SOSWEET
Sunday, August 7, 2011 | 11:43 PM | 0 comments
k , semalam aku touching dengan akmal . yelah , sapa tak menyirap if orang tu reply text lmbat kan ? k , aku tunggu lama tau , then dia reply , dia kata dia tgh sembahyang tadi , k aku tak marah pun dia nak menambah kan pahala , lain kali cakap lah . ishh , then aku pun tertidur . yelah , lepas makan kan , biasalah tu . hahaha . then aku msj dia , kata lah aku ngantuk . dia boleh reply "oh , ok" lagi aku menyirap . then aku terus off fone . k dia call dua kali, then dia call mak aku . slamat fone mak aku kat aku , if kat mak aku ? memang aku kena jawad lah call akmal . haha , nanti tak jadi aku nak touching . haha . then dia sent msj dia kata "heyy dear ! <3 aku mintak maaf ok klau aku ada buat kau sakit hati . i really sorry and i really really worry about you . and please lepas ni jgn off kn enset ? hm" <---- atoto , lepas dia kata mcm ni , aku tak hbis hbis buka je text ni , heheh . sayang kau tahu <3 muahhh di pipi :-*

Older Post | Newer Post