FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

HIM CRYING :(
Monday, September 12, 2011 | 8:51 AM | 0 comments
k cerita dia mcm ni , aku marah dengan si qayyum ni bersebab , then aku tunggu lah dia pujuk or what , tpi hampeh --" APTB doe , haishh , then mlm bru dia text , aku pun malas lah nak layan , normal lah orang tengah sakit hati time tu , then dia call banyak kali , aku reject je , text dia satu apa aku tak reply , then dia dah tak tahan , dia terus call mak aku , mak aku pun kasi lah aku , time tu aku dah agak mesti dia punya , then aku dengar dia nangis , OMG --" dia tanya knp tak angkat semua , aku pun tak boleh dengar dia nangis , HUH . then aku pujuk dia and mintak maaf , see , baik kan aku ? hahaha . sapa tak sayang laki weh , then aku suruh dia stop cry , sebab nanti aku terikut ikut , haha . k biy , jangan nangis lagi tau :/ bby tak buat dah lepas ni , bby promise , iloveyousomuchbiy :-*

Older Post | Newer Post