FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

sick and sad :(
Tuesday, October 11, 2011 | 3:08 AM | 0 comments
ok , time smpai je sekolah perut aku sakit sangat :/ sengugut , biasalah . aku terpaksa tahan :( dah lah exam . boleh sakit jiwa aku mcm ni ! haishh , then aku tak tahan sangat aku tidur je , sampai waktu exam nak habis baru aku siap kan kertas exam tu , dah lah math , pening aku -_- tu pun aku jawap 3 je soalan :( math 2 weh , memang rasa nak terkeluar otak aku ni --" smua kertas Exam aku tidur je harini , buat pun sikit sikit je .  then aku tahan je sakit perut aku ni sampai balik sekolah 1.50 , sampai rumah pukul 2 dah  . hmm . then aku online lah kejap , tetiba Hafiz Rahim chat aku , aku tak tahu apa yang dia touching , sumpah time tu aku dah serabut --" nak je makan pil tidur ! biar semua tak ada , tak ada apa aku nak fikir nanti ! grrr ! staystrong Mei :')

Older Post | Newer Post