FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

single :')
Sunday, October 2, 2011 | 2:59 AM | 0 comments

k ramai  tanya kenapa aku single , hmm . tak payah tanya lah . baca je ni . k aku dah bagi peluang kat dia 3 kali , actly lebih . aku bukan nak ungkit or what , tpi kena faham sendiri lah . dah banyak sangat aku mengalah dengan kau , sampai aku dah fedup ! then kau ckp aku dah berubah , aku tak mcm dulu lagi . yes ! sebab sapa , sapa punca dia ? fikir lah weh ! slama ni aku simpan je dalam hati  , aku tak nak cakap , aku diam . k tu memang perangai aku , tapi smpai aku tak tahan ni lah jadi nya . tolong lah jangan merayu bagai kat aku yang kau nak balik kat aku , lupakan semua pasal kita ni , angap tak pernah berlaku , lupakan semua pasal aku . aku bukan terbaik dalam hidup kau :') IM SORRY . kau take care ok , carik gf yang lagi better dari aku :'D btw aku malu nak ckp kat mama dgn papa yang kita dah tak ada apa apa, aku mampu diam je . kbaii ahmad qayyum :')

Older Post | Newer Post