FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

WE TOGETHER BACK :')
Sunday, December 18, 2011 | 1:40 AM | 0 comments
ya allah , thanks sebab satu kan kami semula :') aku rindu dia , aku tahan rindu aku selama 2 bulan lebih . akhir nya aku dapat dia balik , aku bersyukur :') qayum , bby janji bby tak buat perangai dah , k ? JANJI ! :'D iloveyouuntillidie :-*thanks still sayang bby even dah mcm mcm bby buat kat biy :'( im sorry , im so sorry ! so start form now , bby jaga biy k ? bby jaga betul betul >.< jam yang bby bagi tu , please jaga elok elok , bby beli guna duit bby oh , duit kerja bby sendiri :') sebab tu bby sayang jam tu . bby bagi jam tu kat biy , sebab bby sayang kan biy :'D phone kan kita tukar , sekali denagn simcard , biy mcm tak nak je :'( tapi biy yang cabar bby kan ? haishh --" nak tgok sapa yang mengatal dulu , k watlek (Y) sapa yang mengatal dulu , tu kita dua je yang tahu k ? bby tak nak cerita kat orang ,  bby tak nak ada orang yang jaga tepi kain kita , bby hate that ! faham biy ? bby tak nak if kita gadoh , biy cerita kat orang --" bby nak kita settle kan sediri , ok ? bby ckp mcm ni sebab bby nak jaga relation kita , bby tak nak kita break buat kali ke dua :'( iloveyousomuch biy ! :'( faham kan maksud bby ? k , iloveyousofuckingdamnmuchforever ! <3

Older Post | Newer Post