FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

I HATE YOU !
Sunday, January 15, 2012 | 3:31 AM | 0 comments
seriously i hate you ! hateeeeeeeeeeeeee you :'( aku tak boleh stop fikir pasal kau ! even 1 saat biy :'( tapi apa kau buat ? thanks a lot biy :'( i love you more than anything ! you have know that ! :'( ya allah , kecewa nya aku dengan dia :'( brapa banyak lagi peluang untuk dia ? :'( semua orang marah aku ! semua orang suruh aku lupa kan dia ! cakap memang senang , tapi korang tak rasa apa aku rasa ,  aku tak pernah pun nak msj laki senyap senyap , dia msj perempuan selamber je , then bila aku tanya dia cakap dia tak msj sapa sapa , siap main sumpah . apa semua ni ? cakap sayang aku kan ? sayang sangat sangat kan ? mcm ni ke sayang ?  kau tahu kenapa aku nak sangat kita tukar phone sekali dengan sim. ok , aku actly tak nak kau msj perempuan , memang aku tak suka ! tapi aku tak sampai hati nak kongkong kau mcm tu , member perempuan kau call or msj , aku bagi je nombor yg kau pakai tu . and pasal phone tu , aku bagi kau sebab nya, if kau boring tak msj sapa sapa , kau boleh online kat phone aku :') aku takut kau boring msj dengan aku, tu je . susah sangat nak faham ? ramai marah aku pasal aku tukar phone dgn kau , sampai aku gadoh dengan parents aku , aku tak perdulik pun , yang penting kau weh . yes ! memang aku sayang sangat BB aku tu ! tapi aku lagi sayang kau !  ok , kita hang tu , kau sibuk melayan kawan kau , kawan yang kau dah jumpa hari hari ,  kita ada ke jumpa hari hari ? tak kan ? so tak salah kan if kau penting kan aku dulu time tu kan ? kau cakap aku penting , tapi kau tak pernah nak tunjuk kan :'( aku sabar je selagi aku boleh :'] then time aku nak naik tangga rooftop tu , kita bertembong right ? ada kau bagi tau aku kau nak pergi mana? tak kan ? siap jalan dengan perempuan :'] ada kau nak tarik aku time tu ? no right ? you say , you will remember what i say to you "if i'm angry to you, you just hug me, my angry can down" tapi ada kau ingat ? no right ? kau hanya mampu cakap dan berjanji , tapi kau tak pernah nak tunai kan . aku tak pernah mintak apa apa kat kau , aku just mintak kau sayang aku dengan ikhlas , tu je biy :'( susah ? ok , kalau susah , please pergi jauh dari hidup aku ! hope kau happy lepas ni :'(

Older Post | Newer Post