FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

Cerita Cinta
Monday, March 5, 2012 | 10:33 PM | 0 comments
ok actly dulu aku minat kat Ucie , alaa .. dah lama gila dah . then aku buat bodoh je lah , takan nak tergila gila kan dia time tu , haha . then nak habis tahun 2011 tu , aku pakai BB , si Hemo ada buat group kat BBM , Ucie pun ada dalam group tu , time tu aku tak ingat pun yang aku pernah suka dia , so aku buat bodoh je lah . then Ucie mengarut apa ntah kat group tu , aku bengang je . aku sound jelah , then aku leave group tu . then tak lama tu , Ucie add BBM aku . aku app lah , then aku bukan bertegur pun dengan dia , aku buat hal aku sendiri je . hahha . then kat FB pula si Hafiz Rahim ada buat group , nama group tu Syimbey . then Ucie pun ada dalam tu , haishh . asyikk dia je , haha . tu pun aku tak layan juga , hiwhiw . then aku ada update satu status ni kat group tu , Ucie like and dia terus add aku . haha . aku app je lah :3 then dia wall aku , tanya umur apa semua . dah lama lama wall tu , dia Chat aku pula , mintak nombor . aku nak tergelak doe time tu , haha :P then kitaorang texting je lah :> then dia cakap kat group Syimbey tu , yang dia suka "M" aku tak tahu pun itu aku , then Mad Nor lah pecah kan rahsia . hahaha . k cepat betul dia boleh suka aku :3 ok , then sabtu tu aku hang , Ucie nak meet . time tu kat NZ aku meet Ucie . kesian Ucie , dia kena tunggu aku , sebab Ex aku nak getback balik dgn aku time tu . Ucie bengang , dia tendang meja then dia kata apa ntah , then dia blaa . aku serabut gila time tu -.-" aku pergi toilet jap , aku text Ucie , aku pujuk dia balik . then dia datang NZ balik , ok lega sikit . lepastu , malam tu kitaorang jalan jalan kat pavi , Ucie kata kat aku "take my hand" aku pun pegang jelah tangan dia sambil senyum , sumpah doe aku terkejut time tu . lepas tu Ucie nak pergi mana ntah , Ucie suruh aku tunggu kat pavi jap dengan Wina , sebelum Ucie pergi , Ucie kata "tunggu sini tau , jangan gatal gatal" haha , aku hanya mampu senyum senyum malu :P then aku lapar , aku pergi makan dengan Nana kat MCD , then Ucie call , dia kata dia kat Rooftop . kitaorang cakaplah kejap lagi kitaorang sampai , sebab aku nak tunggu bestie aku Haswien tu . then dah makn semua , kitaorang pergi Rooftop. aku duduk diam je kat situ , tetiba Ucie duduk sebelah aku , dia mintak phone aku , dia tulis kat status BBM "kita couple?" aduhh , aku dah tergamam dah . ahaha, aku angkat bahu jelah :P then dia tunggu je jawapan aku , aku pula asyik kata "kejap nak fikir" yang si Nana pula , sibuk cakap "alaa, trima je lah" pfffttt , aku segan lah time tu. then dia kata berfikir sambil jalan lah, then aku kata ok. sambil jalan tu dia buat muka serious dia, aku geram betul. then kitaorang jalan pegang tangan , aku saja hayun hayun tangan aku, then aku marah dia sebab dia buat muka serious. sampai je pavi , nak jejak selangkah ke pavi , aku trima dia :') then dia kata "Serious ke ni?" cara dia tanya mcm tak percaya je , hahah . then dia terus tengok jam , dia kata "ok, kita couple 18/2/2012 , pukul 10 lebih" OMG! siap tengok jam , tu yang buat aku tersenyum lebar :D then lepak lepak jap , si Ucie ni smoke . aku cakap kat dia "i tak suka laki smoke" terus dia campak rokok dia , padahal baru je isap. ala, aku rasa kesian kat dia :< then Nana dtg , Nana pijak rokok tu -.- member Ucie baru je nak amik , haha . ok , time nak balik ni , dah salam member member semua , Ucie cium dahi aku :'D terharu nya >.< haha . k then dia tengok je aku jalan , ishh . risau sangat :P k sampai sini je aku cerita , actly banyak lagi , tak larat nak taip . haha . btw , iloveyousomuch MUHD YUSRY !

Older Post | Newer Post