FOLLOW? | DASHBOARD?


No-Mey's Tutorial

eymal :>
Saturday, May 19, 2012 | 3:14 AM | 0 comments

hey! He is my Biebie ♥ IloveyousomuchSayang :') dia ni penyabar , baik , comel , hehe . seriously aku suka dapat bf mcm dia , dia manja , pemalu . tu yg buat aku geram >.< ok actly dulu dia crush aku :D *terus terang* aku pakai gambar si Eymal ni kat BBM , then member aku Shaqir , dia dah syakk aku suka Eymal , aku tak mengaku pun . ahahaha . yelah , aku suka dah lama lerr . then Shaqir bagi tau Eymal yg aku suka dia -..- malu lah aku , err . Sabtu petang tu aku online guna fone , then ada notifi fb aku Eymal cmmnt gambar aku :'D fuhh ! berdebar aku time tu . ok then dia inbox aku , dia tanya "Mesti Keluar Kan?" then i say "Yes" dia pun mintak nombor aku. OmG !!! macam tak percaya je aku time tu . tak lama tu dia call, dia kacau aku , dia kata aku siapa , tadi misscall nombor dia . k sumpah terkejut, sebab aku tak ada call sapa sapa pun before tu. then aku cakap "sorry lah salah nombor, ok baii" then Eymal ckp "eh eh! ni i lah Eymal" aku rasa mcm nak tumbok je muka dia time tu -..- hahahah . then kita orang start texting and caring sesama sendiri . sampai lah satu hari tu , dia cakap dia dah betul betul sayang kan aku . terharu tau aku :'P beberapa minggu mcm tu , dia sent relay kat Fb , so aku accp lah. then kitaorang set time untuk firts date . k aku gementar sangat >.< k sabtu nak jumpa dia tu , pagi pagi lagi dia dah bangun . haha. awal sangat .aku pula petang baru nak keluar. dia call tanya kat mana , dia kata dia dah sampai. ok , fine , aku pun kelam kabut lah siap. bila aku sampai je kat lrt, member dia si Dani tu kata Eymal tak jadi keluar, aku agak panas juga masa tu -___- aku terus text Eymal tanya dia kat mana , dia kata dia tak jadi keluar. err~ aku pun kata tak apa lah , nak buat macam mana. haha , time tu tgh baik hati .then bila aku dah sampai , si Dani bbm aku suruh dtg KFC, sebab nak ckp pasal Eymal , aku pun dtg lah . bila aku sampai je nampak Eymal -.- k aku rasa mcm nak pukul je dua dua !! hahaha. sengaja tipu doh! dia nak tgok aku marah ke tak :3 hm. ok , penat nak menaip, untill here only lah k ? iloveyouMuhdIkhmal ♥

Older Post | Newer Post